Genmab — Oktober 2017
-
Diskuterer du i ramme alvor, om JJ kun har bogført til 15. sept i deres Q3 regnskab?
-
@mcjean, det holder jo ikke
-
kæden er altså hoppet helt af, tager du pis på os??
-
Sukkeralf, der er vel ikke anden forklaring end den, det kan findes i egen barm. J&J er tilfredse og vi ender vel inden for Gens egen estimat for året. Jeg har lært, med fare for at blive lynchet her i forum, at se bort fra CEOs kanon sælger retorik. Der er os, analytikkerne med flere, der ikke altid når jorden med begge ben..
Dara er et super lægemiddel men måske ikke et SUPER super middel.
Træk vejret langsomt ned i maven, Gen kursen skal nok stige om end lidt langsommere end nogle drømmer om -
Næh egentlig ikke, jeg pisser aldrig på nogen. Vi diskuterede det samme i sidste kvartal fordi der var uoverensstemmelse mellem regnskabstallene for kvartalet og de månedlige tal. Jeg pisser stadigvæk ikke og har lige været ude at tjekke cyklen.......kæden sidder hvor den skal.
-
lol
-
-
jeg kan anbefale et regnskabskursus på aftenskole - hør specielt efter, når der bliver talt om indregning
-
Du får, hvad du sår
-
Rolig nu. Brug eventuelt Q&A til at spørge ind om disse ting.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind