Genmab — Oktober 2017
-
Jeg er ikke decideret skuffet/bekymret over salgstallet. Det tyder på, at vi når medio ind i Genmabs egen guiding, men ikke anlytikernes. Jeg bliver først bekymret, hvis udrulningstakten mindskes over flere kvartaler.
-
Jeg kan huske fra en Q&A at Jan fortalte at udrulningen i Europa kunne være langsommere i nogle lande end andre.
-
@helge, havde du forudset en nulvækst i ROW og en spinkel stigning i US(der i forvejen var dårlig i q2)??? Derudover hvor det et Q3, hvor SH var over 90 mio og gav alt mulig grund til optimisme
-
i aug q3
-
Når et markedsdominerende medikament skal rulles ud, skal væksten ikke flat-line 1/10 inde i forløbet
-
Det her kræver en exceptionelt god forklaring
-
Det havde jeg ikke forudset mobbyduck - og som jeg skrev i går, så forstår jeg ikke, at september skulle være så meget dårligere end august set i lyset af SH-tal på 91 mio.
-
Problemet for mig ligger i at opbremsninger kommer så tidligt i forløbet - det er relativt kort tid siden vi fik 2. linie godkendelse og vi har lige fået 3 linie i USA - nu burde salget brage derudaf. Der kan bestemt være fornuftige forklaringer, men salget skal rette sig hurtigt ind og det bør man være opmærksom på. En anden lille detalje i den retning er, at jeg synes Jan de seneste gange har nævnt analytikernes peaksaleforventninger.......og ikke længere siger, at JNJ og Genmabs ligger højere
-
jeg er ikke sikker på, at september er dårligere end august. I må ikke blande recepttal og omsætningstal sammen på den måde
-
Jeg er et tålmodigt menneske. Venter gerne på den gode forsklaring.
-
Det ved jeg Jørgen, men har ikke meget andet at holde os til som ren indikation.
-
Sukkeralf...Jeg er enig.
-
det er også rigtigt, men Q2 viste os allerede, at man ikke kan konkludere at den sidste måned i kvartalet vil have skuffende recepttal bare fordi salget skuffer
-
Det så vi ja.
-
altså det vil give en del stof til eftertanke, hvis SH siger 85 eller derudover i næste uge
-

-
SH burde sige 81-81m
-
sorry 81-82m
-
max
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind