Genmab — Oktober 2017
-
recepttallet for september vil blive omkring usd 80 mio
-
jep - og man kan ikke blande recepttal og omsætningstal på den måde
-
Tilbagegangen mellem Q1 og Q2 i 2016 havde en logisk forklaring. Den savner vi denne gang.
-
jeg håber ikke, at det er den mest logiske forklaring...
-

-
Mit indspark er der åbenbart ikke nogen reaktion på.
-
Genmab havde det bedste kvartals salg endnu, så synes ikke, der er nogen grund til at male F..... på væggen. Møgirriterende med den store kursreaktion, men casen er jo stadig intakt, og så længe vi ikke får en besked om fejl i forsøg etc. så er det bare at svede den af, indtil de alle igen vil have Genmab.
-
jeg har slet ingen føling med penetrationen i ROW. Det kunne se ud som om, at Europa slet ikke er kommet igang med combobehandlingerne
-
Jeg er blank på det område Aabforever. Har intet hørt om det.
-
Peter Panik.. Derer vist ingen her i chatten som maler F .. på væggen pga tallene. Det var udlandet som solgte massivt ud i dag.
-
infusionstiden kan jeg ikke forestille mig har noget at sige ifht valg af behandlingsregime. det er patienterne for syge til
-
Men kunne det være forklaring på at salget ROW næsten står stille. At Europa ser mere på cost/benefit?
-
Der er jo en grund til at NICE ikke har godkendt?
-
NICE har ikke godkendt, da de mener at 32% ORR ikke er tilstrækkeligt ifht omkostningen
-
Q&A er d. 9. november kl. 16.
-
Kan det være problemer med at producere nok?? og har det noget med EL notat 17:18
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind