Genmab — September 2017
-
Helge kom i et program til at sige 1600-1700 i år, men det var vist ikke helt med hans gode vilje:-)
-
Mennesker der kommer i mediernes søgelys og bliver brugt som eksperter skal være helt neutrale og aldrig udtale som om kursmål, det giver en masse bøvl da det opfattes vidt forskelligt afhængig af individets emotionelle tilstand og den tilstand er vidst ret forskellig blandt investorer:-)
-
Solsen. Janssen kommer ikke til at købe Genmab. Så havde de jo aldrig solgt Genmab aktier engang i 2017 på kurs 7xx. Så på trods af ham David Mygind og blockbuster mærkelige teorier, så kommer det ikke til at ske!
-
Engang i 2016 selvfølgelig!
-
Har du tænkt over at de måske kun havde 10% fordi de ville forhindre opkøb? Da truslen blev mindre måtte de sælge sig ned under 5 da de ikke kunne stå til mål overfor finanshuse og aktionærer over så forholdsvis stor aktiepost i et enkelt firma, men måske jeg tager fejl, strategi plejer dog aldrig være så sort og hvidt.
-
Jeg tror ikke på det Mcjean. Jeg kan huske du tidligere argumenterede for at det skulle ske primo 2017. Siden har de brugt den overvejende del af deres cash på Actelion.
-
Så kortsigtet tror jeg ikke JNJ agerer JNJ.
-
De får da stadig 80%
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind