Genmab — September 2017
-
AB er trods alt ikke gået short i aktien (endnu).
-
I morgen er der fredagsbar, "Far" er i Rødovre, skal vi gi den gas? Alternativet er at kigge på, at der ingenting sker i GEN.

-
Kik ind i min nye forretning i Rødovre Centrum. Jeg har åben 10-22.

-
Når AB omtales som én entitet, afspejler det jo netop, at det er uigennemsigtigt, hvilke og hvor mange aktører, det dækker over. Der behøver på ingen måder at være nogen "aftaler" imellem dem. Bare én aktør med tilstrækkelige midler og en agenda for at trække kursen den ene eller den anden vej. Det er nok ikke tilfældige sideeffekter af forskellige aktørers handler, vi har set give det samme mønster det sidste år.
-
-
Og bare for en god ordens skyld, bulder og pensionisten - det var ikke møntet på jer - i svarede faktisk sobert. Mere for at sige: folk ved godt, at AB dækker over mange - men mange herinde er også kamp-frustrerede over nogle af de anonymes ageren...

-
God morgen.

-
Pensionisten..Forretningen hedder "Vitalisten". Grundlagde den i 1983 med henblik på at lave en grøn kæde som konkurrent til Matas. Det blev ikke til noget da jeg i stedet kastede mig over andre brancher. Nu da Matas åbner landets største butik i centret valgt ejeg at flytte over som nabobutik og give dem kamp til stregen.

-
International morgensamling.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind