Genmab — September 2017
-
Ingen tvivl om, at aktien stadig er god og der er masser at hente! Men som sagt har jeg brug for noget med rigtig raket i. Derfor tager jeg dem med høj risiko og forventer et højt afkast

-
Præcis

-
-
Helt enig Nickstar. De sidste 3 dage har jeg hypotetisk tjent halvdelen af det jeg gjorde på Genmab i et helt år
Men det kan selvfølgelig også hurtigt gå den anden vej. -
Tror du virkelig på det Bibob? Jeg synes bare vi er i et niveau, hvor kursen ikke rykker sig meget ved kæmpe nyheder! Jeg ved selvfølgelig godt, at der sidder store fyre, der leger med kursen, men alligevel
-
Men Bibob hvad er dine forventninger, når der så sker noget? Hvis vi snakker rent procent mæssigt? Og ja, jeg ved du ikker er spåkone

-
Den sidste time har AB langet aktier over disken i kurs 1.394 - så ja, de store styrer .
-
Og som en slutsvada: man skal passe ualmindeligt meget på med eftersøge FOR HØJE afkast (15%/år). Det vil nemlig nødvendigvis betyde en høj risiko for at miste (dele af) sin kapital. Det fantastiske ved GEN er at den med meget høj sandsynlighed vil give meget høj forrenting (15-20%/år) for en meget lille rísiko. UDEN at man risikerer store dele af sin kapital. Dette er meget usædvanligt. At tro man bare kan gå ud at finde en aktie der giver >20%/år over mange år.. er selvbedrag.
-
Helt enig kkjoel. De aktier jeg er i nu er heller ikke langsigtet. Det er hurtig gevinst

-
Jo tak. Problemet er nok, at jeg er en ung knægt med store drømme

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind