På Børsen Play taler Jyske Bank om vigtige data for Darzalex i 1. linie som skulle komme i slutningen af året. Jeg troede at 1. godkendelsen var på plads?!?
Fremlæggelse af data fra Alcyone sker sandsynligvis på ASH i december. Godkendelse sandsynligvis først i det nye år. Ansøgning sendes vel i november i år.
Der har ikke været meldinger om roling eller Fast track på Alcyone. Kan vi ikke forvente det bliver meldt ud. Jan har meldt ud, data på Alcyone kommer til ASH.
Tak @Solsen . Det er rigtigt. De annoncerede jo positive phase 3 resultater for Alcyone i August. De mangler selvfølgelig stadig at få godkendelse. Jeg tager lige en slapper
Er Japan godkendelsen ikke kommet tidligt. !?. Jeg mener først den skulle være kommet i dec. da man vel forventede et år fra ansøgning. - men dejligt at det sker nu.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.