Genmab — August 2017
-
Registreret på CT i januar i år https://www.clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT03012880?term=daratumumab+ixazomib&rank=1
-
Der er risiko for at næste uges recept tal kan skuffe, af følgende grunde. 1. sidste år så vi en mindre tilbagegang i juli i forhold til juni. 2. der er 20 us arbejdsdage i juli vs 22 for juni. 3. Ved sidste q&a blev jan og david spurgt om de udfra recept data kunne se en øgning i dara/pom, hvortil de svarede nej, samt at de først ventede en acceleration herfra efter sommerferien.
-
Ja kunne vi sagtens forstille os, omvendt kan man jo hævde at godkendelserne strømmer ind fra forskellige lande og hvis de skal nå kalkuleret omsætning så skal de snart runde 100 mill$ pr mdr., hvilket nok sker om senest et par mdr., men svært at spå om præcis hvornår salget letter. Dog må det forventes at Japan giver salget et boost i denne måned eller senest næste.
-
Jeg sidder i den situation at der skal betales penge tilbage til et lån, og hovedparten af disse skal hentes fra mine Genmab aktier, derfor vil jeg høre, om en af jer har et forsigtigt bud på, hvorvidt kursen vil blive ved med at sive den kommende måneds tid? Med forbehold for der selvfølgelig ikke findes spåkoner, selv på dette forum ;).
-
-
Jeg vil nødig lege spåkone. Genmab fylder i forvejen mere i min portefølje end den burde andelsmæssigt. Jeg er dog fristet af for første gang nogensinde at købe et Bull-certifikat og beholde til efter ESMO og resultatet af Alcyone, dvs slut september/start oktober
. Jeg er ellers ikke til certifikater, men den nuværende kurs, og ovennævnte begivenheder frister mig den grad.
-
God morgen.

-
God morgen, Det er lang tid siden vi har haft et godt M&A rygte om Genmab
http://www.fiercebiotech.com/biotech/biotech-deals-down-by-half-and-could-be-lowest-since-2013-report -
Et M&A er altid en mulighed i enhver virksomhed. En bestyrelse har reelt kun to opgaver at forholde sig til. At gøre virksomheden stadig attraktiv for eksisterende og nye investorer eller sælge til bedst mulige pris. Så enkelt er det at sidde i en bestyrelse:-)
-
På den halvkorte bane er ESMO givetvis ganske vigtig. Der er jo også Morgan Stanley Global Health lige et par dage efter og lige dagenefter det er BoA, Merrill Lynch Global Health. Så det vil være så sjovt at oprtræde de to steder med lunkne nyheder...
-
Er Bibob ikke stået op endnu?

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind