Genmab — August 2017
-
ja - der er rigtig mange moving parts i de aftaler. Når man starter med 8 indikationer, så er der også rigelig kompleksitet. Gad vide hvordan GEN og SGEN har struktureret beslutningskompetence ifht den videre udvikling? Altså hvem bestemmer hvor meget, der skal åbnes for tegnebogen ifht antalle og dybden af de kliniske forsøg?
-
Det kunne godt skabe nogle livlige diskussioner over middagsbordet, når nu en klinisk deltager koster ca kr 1m per næse...
-
Hvis Genmab kan få bare en af de 4 første (TF, AXL, CD20/CD3 eller Hexa DR5/DR5) igennem nåleøjet, så er det godt nok flot. Vigtigt en gang imellem lige at huske på, at komme hele vejen igennem til markedet er de færeste forundt. At gøre det to gange som Genmab har præsteret hører til sjældenhederne - og hvis de gør det en gang mere, så er det ikke mindre end verdensklasse.
-
Flottenchmecker indtil SA udnytter optionen er det jo Genmab alene der styrer slagets gang - også derfor jeg mener, at hvis SA er interesseret så hopper de nok snart med, for tænker bestemt at de gerne vil være med til at sætte dagsordnen fremadrettet, hvis der skal brændes et betydeligt større beløb af.
-
ikke rigtigt - men jeg formoder at der er lidt at skyde med efter SGEN og immunomedics "droppede" deres samarbejde. Men SGEN holder stadig nogle aktier - http://investor.seattlegenetics.com/phoenix.zhtml?c=124860&p=irol-newsArticle&ID=2270401
-
Det er jo ikke specielt meget, når man tænker på det cash-burn biotekvirksomheder normalt kører med
-
SGEN kører med ca usd 50-60m skæve i operating result per kvartal
-
-
En emission er da lige til højrebenet, vil ikke opgive deres 50/50 hvis det kører på skinner. Men marketingsmæssigt vil GB og SG være som to humlebier i flyvekonkurrence med en condor, så der skal nok blive futtet en masse unødige penge af i den proces er mit gæt.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind