Genmab — August 2017
-
Der kommer ind fra flere lande hele tiden. Nu Ungarn, Sydafrika, Forenede Emirater, Luxemborg, Schweiz. Genmab er en populær aktie.
-
tak
bibob -
Hvornår har vi sidste steget 11,3% på en dag?
-
Yep jeg forventer snart at de store aktører skal købe heftigt ind i aktien da risikoen snart er helt ude af billedet de næste 10 år, intet over Darzalex, intet ved siden af og intet halvvejs, Darzalex er som eksperterne nævner " Et vidundermiddel der fremkommer en gang hvert 25 år og måske Darzalex er noget helt specielt der kun kommer en gang hvert 100 år, det vil tiden vise. Men de "store" skal købe ind af denne defensive aktie det hersker der ingen tvivl om.
-
Tror jeg snupper en flaske rødvin fra "den gode hylde" til aftensmaden

-
Nej @Bella1 - så skal du op og tisse kl. 05:00, og så kan ikke falde i søvn igen

-
@bibob Ja, der er sgu' osse så varmt dernede at man blir nødt til at drikke en masse. Jeg selv skal besøge ven i kolonihave i morgen.. han er vegetar, så vi skal ikke have stor bøf.. men han åbner - må Jens Jørgen Thorsens leopardskindsbukser springe ud af graven som ren nådeshandling - en flaske Clos de Tart!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind