Genmab — August 2017
-
Sorry..Jeg er så glad for mit nye legetøj.

-
Ja recepttallene kan være gode at swinge på, hvis man tør. Jeg nøjes med at bundfiske og evt. sælge lidt fra, når ny top nåes. Jeg har 2 gange solgt max 25% over 1400, første gang med genkøb i ca. 1250 - andet genkøb er ikke komplet endnu, så - hvor langt kommer vi ned.
-
Helge - hold da op. Har lige lagt min portefølje ind i Heystocks. Genmab scorer dårligst af alle mine aktier. BAVA bedst. Men har nu svær ved at se hvad det kan bruges til.
-
Men måske bliver jeg klogere de næste 16 dage hvor det er gratis

-
Periodisk dårlig score er fin, hvis man man forstår at købe på den slags. Bava har jo også haft en dårlig score tidligere.
-
Jeg er i gang med at analysere rub og stub af familiens aktier og dem på obs-listerne.
-
God morgen.

-
Man har lidt sine bange anelser. Der har været flere perioder med uforklarlige fald - og mon ikke det er endnu en af slagsen, vi er i lige nu?
-
Der er nok en del psykologi i det fald, vi ser. Men om måneds tid, skulle billedet gerne være vendt. Men er helt enig, det går lidt på ens system

-
Gad vide om det er en større udenlandsk investor, der reducerer? Udlandets salg er vedholdende, stabilt og langtrukket
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind