Genmab — Juli 2017
-
Smileys hjælper altid i situationer, hvor man ikke kan aflæse kropssprog, smilet og blinket i øjet.

-
I lige måde Solsen.

-
Tak Nickstar.
-
På lørdag er det 18 år siden, at et af de største røverier fandt sted https://news.bms.com/press-release/partnering-news/bristol-myers-squibb-acquire-medarex - opdivo, yervoy etc skiftede hænder efter skandaløs ledelse af Donald Drakemann. Jeg har tillid til at Winkel kender værdierne

-
Skal vi ikke lukke denne debat og komme videre. Jeg formoder, at Lego sender en PB til TheNote og lander snakken.
-
Tak for reminderen Henrik.
-
hendes husband
-
husbond
-
Hej alle. Lang tid siden.. jeg har haft en del at se til privat, så jeg har ikke været god til, at holde øje med Genmab.. de sidste par dage har jeg fulgt med i tråden igen, og jeg synes jeg hører meget blandet meninger? Nogen siger "vi bør gå ud af aktien nu, da der måske kommer et stort fald, og så købe senere" andre siger "nu går det stejlt op" jeg er forvirret

-
Casen er uforandret. Aktien er stadig i uptrend. Det er vist ingen uenige om. Debatten går aktuelt på fremtiden med eventuel konkurrence fra anden terapi (Car-T) og manglende teknologiaftaler.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind