Genmab — Juli 2017
-
Trumph vil gerne have en svag $ over for Euro så jeg forventer større fald eller rettere håber, da jeg skal 3 mdr. på roadtrip til USA næste år, så byder gerne 4 tallet velkommen. Hvis $ falder markant sættes prisen bare op J&J ved godt hvordan penge skal laves!
-
Vi så jo allerede sidste kvartal tendenserne til at Symphonys tal for recepter ikke korrelerede helt med Jansens faktiske salgstal. Denne gang i udpræget grad. Jeg tror ikke det relaterer sig til juni tal alene, men at SH’s tal generelt “kan” være ude af trit. Altså kan (er) både april, maj og juni tal ikke korrekte.
Lagerforskydninger, rabatter, forsøgsstudier, indberetninger, salgsvolumen ift dette og evt forskelle i skæringstidspunkter m.flere må være blandt årsagerne. -
-
Vi kan lige nu kun for alvor regne med kvartalstal. Det vidste vi jo så godt og har talt om det flere gange.
Jeg er nu meget spændt på tallene i morgen, idet de måske kan give forklaring. Oven i købet kan de overraske positivt. Forstået på den måde, at er de virkelig gode - ja så ved vi at det er “teknik” der gør forskellen. -
Den med forsøgsstudier kan jo influere på to måder. Enten ved at SH tager dem med, hvor Jansen ikke gør, eller at de “optager” ellers mulige salgstal. Man kan jo konstatere at studierne er i en nærmest eksplosiv udvikling. Det kan så give den “dejlige” ketchupeffekt senere

-
Så vidt jeg kan se er de da faldet lidt
-
Jeg tror egentlig heller ikke at væksten i Darzalex reelt mangler, men stigningstakten i US er vigtig at holde øje med når vi kun har set 5% Q/Q vækst her i Q2. Det er ikke så meget når man har forventninger om at de skal peake på USD 8B. Mindst halvdelen skal vel komme fra US (som det plejer), så det giver et peak på mindst 1B i US pr Q. Der er noget vej op fra USD 212m og Q/Q vækst på 5% når nu stigningstakten plejer at falde over tid ...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind