Genmab — Juli 2017
-
Udviklingen i US i 2016 mellem Q1 og Q2 så heller ikke specielt imponerende ud
-
Måske leveringsproblemer som jeg omtalte tidligere ,, det er noget af et produktionsapperat der skal følge med
-
Efficacy and Safety Study of Pembrolizumab (MK-3475) in Combination With Daratumumab in Participants With Relapsed Refractory Multiple Myeloma (MK-3475-668/KEYNOTE-668) NCT03221634 https://clinicaltrials.gov/show/NCT03221634
-
Interesting study EL, especially since RRMM is the same indication where Pembrolizumab caused deaths when combined with Revlimide or Pomalyst. http://www.fiercepharma.com/pharma/fda-holds-merck-myeloma-studies-after-keytruda-combos-trigger-trial-deaths Those studies were stopped, but hopefully the outcome will be better here
-
1.450. Pænt luk.
-
Som jeg skrev forleden dag, så har jeg en tese om, at J&Js største konkurrent efterhånden er deres egne forsøg. Det er imponerende såmmange de starter, men det betyder også patient populationen bliver mindsket. Jeg syntes tallene for US kunne bekræfte dette.
-
Trumph vil gerne have en svag $ over for Euro så jeg forventer større fald eller rettere håber, da jeg skal 3 mdr. på roadtrip til USA næste år, så byder gerne 4 tallet velkommen. Hvis $ falder markant sættes prisen bare op J&J ved godt hvordan penge skal laves!
-
Vi så jo allerede sidste kvartal tendenserne til at Symphonys tal for recepter ikke korrelerede helt med Jansens faktiske salgstal. Denne gang i udpræget grad. Jeg tror ikke det relaterer sig til juni tal alene, men at SH’s tal generelt “kan” være ude af trit. Altså kan (er) både april, maj og juni tal ikke korrekte.
Lagerforskydninger, rabatter, forsøgsstudier, indberetninger, salgsvolumen ift dette og evt forskelle i skæringstidspunkter m.flere må være blandt årsagerne. -
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind