Genmab — Juni 2017
-
Undskylder min manglende indsigt, men er ADC et selskab der er 25% ejet af genmab, og hvad er nyheden ang. dette selskab? (Har læst tråden, men sproget er til tider en anelse svært tilgængeligt, hvilket det skal være, men hvilket dog ligeså vanskeliggør en konkret forståelse for lægmand
) -
ADC Therapeutics ejer 75% af ADCT-301. Genmab ejer de resterende 25% af ADCT-301. ADCT-301 er et stof der kombinerer et antistof fra Genmab med et linker middel fra ADC Therapeutics. Genmab har ikke nogen omkostninger ved udviklingen af medikamentet. Alt betales af ADC Therapeutics.
-
@transalp i går 22.03. Jeg er også langt fra færdig. Har desværre ikke rigtig nogen der har tid til at hjælpe, så jeg kører på med krum hals. Desværre for lidt tid til at følge med chatten da jeg må udnytte det gode vejr vi har haft. Man er jo ved at være lidt oppe i årerne selv om knoppen stadig er 20.

-
http://www.fiercebiotech.com/biotech/gottlieb-s-fda-to-rethink-targeted-therapy-regulation-to-speed-development-drive-downGottlieb’s FDA to rethink targeted therapy regulation to speed development, drive down healthcare
-
Godt talt Helge
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind