Genmab — Juni 2017
-
Tænk bare hvis dara indenfor 1-2 år begynder at blive bredt anerkendt (nå ja: godkendt!) som et mere alment behandlende stof.. i mange kombinationsregimer.. til mange forskellige kræftformer (à la hvad den nye FDA chef har talt om).. det ville da ikke så helt skidt for
kursen vel? -
Indtil videre har PD1 og PD-L! vist særdeles gode takter, men herudover har andre forsøgte checkpoint inhibitorer det svært - så det gør også at mine forhåbninger til dara sikkert er mindre end hos andre - jeg vil se kliniske data før jeg for alvor vil tro det. Omend nogle synes at Carina studiet ikke betød alverden, så har det for mig betydet, at alt uden for MM skal tages med større forbehold indtil kliniske data viser andet
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind