Genmab — Juni 2017
-
Kan kun opfordre til dybe vejrtrækninger og, langsigtet horisont, mindre eksponering i aktien og i certifikater, hvis man ikke følelelsesmæssigt kan klare mosten.

-
Se på det fundamentale i casen med udviklingen af et unikt middel mod cancer som redder liv hver dag. Se på aktiekursens udvikling i takt hermed. Der er ikke meget grund til at være frustreret over som aktionær.
-
Det ser ud til at USDDKK udviklingen stadig presser os
-
jeg kiggede lidt i 2016 regnskabet - og det kan se ud til at 2017 guidance er baseret på USDDKK 705
-
Nervøsiteten hos mange har nok også rod i den ret automatiske antagelse at biotek er "risky Business". Det er da korrekt at risk/award er anderledes end fotr "standardaktier" :-). - Jeg vil dog påstå at Genmab, relativt set (når man kigger på fundamentaler), er en mere sikker aktie end de man normalt smider i porten.
-
Det ser også foreløbig ud til at Danske Bank ikke er helt færdig med salg
-
Mogan - Jeg har en stor STABIL portion i Genmab og så en væsentlig mindre del jeg "spekulerer" lidt med. Ved tilbagefald plejer jeg her at købe Bull for så at afhænde dem igen. Det er gået godt langt de fleste gange. Jeg holder mig således til den antagelse at Genmab har en gennemgående SIKKER trend - og det er opad

-
Vi der har været med i aktien gennem en årrække har erfaret at salg af aktier fra ledelsen pga warrants betyder en kortvarig nedgang kursen. Derefter er det næsen ned i den lange positive trend igen.
-
Det ser en kende volatilt ud i disse dage...
-
Det plejer ellers at være på den her slags dage, at den for alvor ryger i hullet - noget har holdt hånden under
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
kan vel tydes alligevel