Genmab — Juni 2017
-
Her i byen Isny vrimler det med private små og mellemstore klinikker og privathospitaler og læger, som arbejder dels med traditionel medicin f.eks, inden for onkologi, hjertekarsygdomme samt rehab., men også med det vi i Danmark betegner som alternativ medicin. Begge områder har jeg beskæftiget mig med på nørdniveau i mange år og holder foredrag om. I Danmark gider lægerne ikke høre på den slags. Det går langt bedre i udlandet.
-
Jeg har dog tilbage i 1990´erne holdt foredrag om behandling om udeladelsesdiæt i forbindelse med blæresygdommen Interstituel Cystitis for urologer på bla. Herlev Sygehus. Det var ikke alle som udvandrede - især for fordi jeg havde massiv opbakning fra patientforeningen på grund af den meget positive effekt
af mine retningslinjer på kostområdet. -

-
God morgen.

-
God morgen.

-
JKY, ja den dag glemmer vi aldrig

-
Sklerosemiddel fra Roche reducerer risiko for handicap
Nye resultater fra Roches studier med sklerosemidlet Ocrevus viser positive effekter på patienter, og reducerer risikoen for at blive bundet til en kørestol.
(medwatch.dk)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind