Genmab — Juni 2017
-
Vi ligger helt i bunden af S-kurven. Vi er ikke engang begyndt at se stigningen endnu
-
Er der nogen, der har en forklaring på den tilsyneladende forskellige udvikling mellem US og EU biotech?
-
Er det generelt for EU biotech? Bavarian følger vel meget godt med US biotech.
-
Hvis du ser på BB Biotech (schweizisk biotech fund). Så følger den med US biotech op!
-
er det ikke en fond, der hovedsageligt er investeret i US?
-
Min kommentar på Play: https://play.borsen.dk/social/5949f25245628ff817206c97
-
Salg til kliniske forsøg var en væsentlig driver i Ofa-salget way back da det blev lanceret
-
John W - forventningerne er jo kun udtryk for en ekstrapolering ud fra de hidtidige tal. Her skal man (mig selv incl) altid huske på at ting måske ikke sker i en glidende bevægelse. Der kan være alle mulige forhold der forskyder salget. Herunder også at afvente nye tilladelser til kombibrug, at en stor portion patienter er overgået til længere tidsintervallerne. Selv kan jeg ikke få øje på noget som ændrer trenden (den store) og en måned er slet ikke nok til at tale om opbremsning.
-
Jeg havde nok bare forventet en kraftigere vækst måned til måned (så man ikke skulle sidde og tælle dage for at finde ud af om der var vækst). Jeg er nok blevet forblændet af udtryk som "patienter og læger skriger på at få Darzalex". Men jeg tror skam både på casen og på potentialen i Darzalex, så jeg skal nok finde mere tålmodighed frem

-
Efter min mening tillægger man disse SH-tal alt for stor betydning. Det skal blive interessant d. 18-19. juli at sammenligne SH's 3 mdrs tal med JnJ's eksakte q2-tal for us. Så skal det vise sig om de tilpasser juni-tallet til JnJ's tal ligesom de gjorde med marts-tallet sidst.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind