Genmab — Juni 2017
-
Tak for det til alle.

-
God morgen.

-
Proinvestor var igen først med nyhederne omkring Genmab. De har endnu ikke ramt de øvrige finansmedier her lørdag morgen.
-
Jeg skal desværre på arbejde i familiens butik om lidt. Heldigvis har jeg den bærbare med bag disken.

-
God morgen og med opdaterede studier bla rekruttering https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT03177460?term=Genmab+OR+Daratumumab+OR+Darzalex+OR+Tisotumab+OR+JNJ-64007957+OR+TF-adc+OR+Humax-Axl-adc&lup_s=06%2F14%2F2017&rank=1
-
-
@Legolas23, som patient ville jeg håbe jeg var blandt de 30%. Men Genmab/BP/sygeforsikring kigger vel på virkningsgraden i forhold til pris og alternativer. Så spørgsmålet er hvordan 11/34 står i forhold til pris og alternativer. Er det et resultat som lyder lovende i forhold til at få produktet på markedet?
-
i første omgang handler det om at vise klinisk effekt uden toxicitet. Umiddelbart ser det ud til, at vi er kommet dertil - og nu skal beslutning tages, om vi skal se tf-adc i behandlingslinier hvor effekten for alvor kan sammenlignes med andre regimer
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind