Genmab — Maj 2017
-
-
om ikke andet, så for at skabe lidt opmærksomhed omkring andet end dara...
-
hvilken vej tænker du vil være den bedste, Sukkeralf? Som den der tegner aftalen, eller den der bliver tegnet med? GEN rykker jo op i rækkerne
-
Jeg så bestemt helst at BP tegnede en aftale med Genmab, hvor der blev givet 50% option, så vi ligesom fik vallideret Jans ord for hvor god DuoBody teknologien er ! Herefter så jeg helst igen BP lavede en kommerciel aftale på HexaBody (ikke nødvendigvis med stor option), så vi fik lidt vallidering af denne teknologi.
-
-
-
Jeg syntes dog ikke rigtig at have set markant værdi blive skabt gennem den type partnerskaber - der hvor investorerne for alvor kommer med på vognen er når et biotek sælger ud af sen-fase programmer
-
Den der historie med egen salgsstyrke (eller produktion) ender næsten altid i tårer. JJ's udrulning af dara viser med al ønskelig tydelighed, hvor mange ressourcer og kapacitet et succesfuldt program egenlig kræver
-
hvis bare vi kommer over fase 1, så er det et helt andet ball-game at indgå partnerskaber. Så lad os nu gøre, hvad biotekselskaber skal gøre - lave nogle drugs
-
Eksempelvis ovenstående aftale Novartis lavede med Xencor - den undrer mig tilstadighed enormt meget. Fatter ikke hvorfor den ikke havnede hos Genmab - eneste forklaring kan næsten kun være, at Novartis ikke har set lyset i DuoBody eller Genmab forlangte en urimelig pris (og Novartis betaler da Xencor ret flot)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind