Kan man risikere at at der er indregnet linie 2 for darzalax i prisen på Genmab. Synes nemlig ikke at prisen stiger særligt, selvom at salgstallene for darzalax er bedre en forventet.
MorphoSys gør det godt for tiden, men ikke også de er en opkøbskandidat - Janssen (JNJ) kunne vel også være interesseret her. Novartis har tidligere været på tale !!
Fullhouse der er pt indregnet et salg der er langt større end det vi opnår i år og de kommende 2 år eller så, men kursen afspejler jo forventningerne så svært helt at sige hvorledes det forskellige helt præcis er indregnet.
salgtal for hver måned bør ikke påvirke kursen voldsomt med mere de end skuffer gevaldigt eller overrasker voldsomt - og pt ligger de på linie med hvad de fleste forventer
OK. Jeg solgte mine for en ugens tid siden i kurs 1400 (købt Kurs 820 for ca. 1 år siden) da jeg tror 1400 området er meget svært at komme igennem. Det skal som du siger voldsomt gode salgstal til eller andre uforventede gode nyheder til at drive den over det. Skal siges at jeg solgte da jeg skulle bruge nogle kontanter og samtidigt er jeg i tvivl om at jeg vil give 1400 kr for den i øjeblikket og derfor solgte jeg. Men det er kun en mavefornemmelse
Hvis Darzalex til efteråret bryder igennem til 1. linje, så fordobles markedet i MM og dermed indtjeningspotentialet. Derefter er det kun et spørgsmål om tid før kursen fordobles i forventning om at indtjeningen fordobles.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.