Genmab — Maj 2017
-
Al den snak om arbejdsdage og salgsdage gør mig godt nok forvirret. Jeg kan bedre forstå, hvis snakken gik på behandlingsdage ..... uanset hvordan skal patienterne vel behandles uden hensyn til hvor mange salgsdage der er i måneden. Jeg kan forstå hvis februar kan ændre på det. Eller er jeg helt forkert på den ??
-
-
Vitus...Det er udskrevne recepter som omregnes til salg.
-
Det var fine salgstal, men marked har ikke lært det endnu. Næste måned vil det kappe over af ren eurofori dagssalg denne mrd. 3,71 mill + 10 % næste mrd. dagssalg så 4,11 x 22 arbejdsdage = 90,4 mill for maj måned. Overskrift i Børsen Darazalex salget stiger med raketfart, og efterfølgende køber de private ind med arme og ben.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind