Genmab — Maj 2017
-
Man kan jo nærmest ikke lade være med at tro at der var nogle AB'er som vidste noget. Det er nok bare ren teori, men må være rart i dag at have hevet så meget hjem i luk i går.
-
Det bør medføre opjusteringer hos en række analytikere.
-
A/B har købt pænt i den senere tid.
-
Bulder..Forstår bare ikke at Nordea og Bloomberg har det andet tal.
-
Ok..Jeg troede at det var fra Bloombergs platform som har alle analyserne inde. Her kan man trække de korrekte konsensustal.
-
Bulder...Topestimaterne er de fleste enig om. Det er jo ikke sikkert at de de alle har lige stort estimat undervejs i forløbet.
-
Nej men problemet er stadig når vi har en del estimater på 4-5 milliarder i 2021, h vilket jo er ca 1,5 milliard over konsensus, så må der jo være en del der tilsvarende ligger langt under 2,8-1,5 er 1,3 milliard, hvilket vi når allerede i år. Pointen er her at ikke analyser kan være opdaterede, for hvem kan skyde så langt fra et selv forsigtigt skøn.
-
Det er heller ikke min mening. Jeg referer blot til snakken om at markedet skulle blive skuffet over de fire milliarder, hvis opfattelsen generelt var de 2,8 milliarder.
-
Altså ude i den store verden.
-
Looks like we don't have to be worried of Dara getting enought attention in Asco : http://abstracts.asco.org/199S/search.php?zoom_sort=0&zoom_query=daratumumab+&zoom_per_page=100&zoom_and=0
-

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind