Genmab — Marts 2017
-
@JohnW. Lidt underligt hvis de bare ændre margin uden at informere. Sidste gang de ændrede min Genmab margin ringede de til mig samt sendte en mail. Så vidt jeg ved kan de pogramere / justere platformen individuelt m.h.t spread. Formoder det også kunne være tilfældet med margin.
-
Er der én af jer der skriver om Saxo's eventuelle marginændring, som vil prøve at forklare mig, hvad der (eventuelt) sker i den forbindelse, om især OM det vil have nogen betydning for os der "bare" er ganske "almindelige" GEN aktionærer ? Pf mange tak !
-
@polle1, hvis Saxo hæver marginkravet til deres Genmab-CFD, kan det betyde at nogle investorer skal indsætte flere penge for at holde antallet af CFD'er. Nogle vælger så måske at sælge en del af deres CFD'er i stedet. Da Saxo køber/sælger Genmab aktier svarende til køb/salg af CFD'er, så kan det betyde lidt ekstra salg i markedet. Men som jeg ser det, må det være i småtingsafdelingen for markedet.
-
Jeg havde en dialog på mail med en redaktør fra Børsen Play tidligere idag. At dømme ud fra hans svar, skal vi ikke forvente at høre noget fra dem i den sag. Han gled meget af og skrev at man ikke udfra 2016 regnskabet kunne fastslå at han havde haft positionerne på de pågældende tidspunkter hvor han har været i Børsen play. Meget tyndt
-
@StockBull Jeg har heller ikke hørt noget fra saxobank, og kunne heller ikke se noget inde under "kommende marginalændringer for CFD'er". Sidste gang de ændrede i marginalændringerne, fik jeg også både mail og opringning. Jeg
-
Jeg har ikke en eneste gang på Børsen oplevet at skulle kommentere selskabsspecifikt uden at der er blevet spurgt indtil til om jeg selv har den pågældende aktie. Det samme sker på Mio-klubben.
-
Enhver kan jo se mine indslag på Play. Her nævnes højt og tydeligt om hvorvidt jeg har den aktie
som omtales i indslaget. -
Etikken er tårnhøj både på Børsen samt i Mio-klubben på dette område.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind