Genmab — Marts 2017
-
Der er da intet foruroligende i dagens kursudvikling?
-
Omsætninger er lav og A/B har nettosolgt 7000 stk.
-
Netop OHW.
-
Har nu fulgt debatten herinde i en del år hvilket har været rigtig givende og en konstruktiv debat modsat andre forum. Elsker biotek aktier med fart på så kunne derfor godt tænke mig st udarbejde en portefølje udelukkende med biotek aktier i Norden. Jeg savner dog at der også debateres andre biotek aktier end Genmab, bava og Zealand. og ville derfor høre folksumiddelbare vurdering af følgende selskabet: Nuevolution+Saniona + oncology venture + sympghogen(som vist ikke er på Børsen endnu)
-
Jeg laver en sådan chat i morgen. Men det kræver masser af tålmod og indsats for at løbe den i gang. Det håber jeg så at du hjælper med Thetreble og andre.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind