Genmab — Februar 2017
-
Mange tak Solsen. Det gør jeg ikke. Var også med, da vi gik fra 12xx til 1000 for nogle måneder siden
Men Gen har et meget høj P/E - FPC er jo nærmest i negativ P/E efterhånden. Ikke at man kan bruge de tal til såå meget, hvis først shorterligaen sætter ind. Det var bare nærliggende for mig, i og med, at A/N nærmest er eneste køber. Når de så smider alt og er tilfredse med stigningen, så vil kursen vel rasle nedad og udløse sl samt få nervøse investorer til at sælge ud, fot at sikre gevinst:) -
Kan berolige dig med at jeg ikke tror der er kriminelle i Genmabs ledelse som der nu har været i fingerprint et par gange, jeg missede selv entry i 30 på fingerprint da jeg ikke fandt ledelsen sympatisk og ikke stolede på dem over en dørtærskel velvidende at de har et godt produkt, men jeg fortryder intet
-
Det går op og det går ned
Hvis du er daytrader/TA-trader har du måske et langt kortere perspektiv på aktien end mange andre herinde. Den er fundamentalt inde i en større optrend de næste 4-5+ år. Sæt dig ind i casen. Og kend dig selv: er du af langsigtet og tålmodigt
temperament? -
Skal ikke bruge pengene der er investeret de næste 10-20 år (forhåbentligt ikke). Jeg er bestemt langsigtet. Er jeg nødt til, eftersom tabet i Fpc skal hentes. Det har Genmab efterhånden snart halveret, så jeg håber da på at være i plus i løbet af et år eller 2. Eller hvis Gen går i kurs 1800 ; )

-
-
Jeg var sådan set overrasket over at høre at Bull certifikater helt eller delvis afdækkes via køb af aktier i markedet. Det betyder jo at vi næsten selv kan bestemme kursen hvis vi - tilfældigvis - alle kommer til at købe lidt 4x Bull i GEN - samme dag.
-
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT03035357?term=prostata+cancer+darzalex&rank=1 Kan ikke huske om vi har set denne
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind