Genmab — Februar 2017
-
Tak Bulder.
-
YES
-
øhhhh, det skal du ikke regne med, presser jo nok kursen lidt. Genmab sendte besked og kapitalforhøjelse for en times tid siden. medarbejder warrants til 103 millioner
-
-
Genmab's warrantsprogram har været direkte grådig i årevis... - Hvor kunne det da være rart at der snart er nogen der snart sætter bremseklodserne i..... Hvor kunne det være sjovt at se, hvor meget dette ekstraordinære warrantsprogram, rent faktisk har udvandet vores aktier... - Og sjovt, næh. - Det er nok forkert at sige - nok mere korrekt at kalde det chokerende...
-
Med gens ca værdi på 100 mia. Er det jo tidligere nævnt at hver medarbejder har skabt en værdi på 1/2 mia. Det er dog noget.. At de skal belønnes ser jeg ikke noget galt i.. Hvis ikk de som skaber værdierne, skal have del i dem.... Jeg føler nok jeg for forrentet min indsats i projktet ok.. Forstår jeres frustration, men deler den ikk.. Ærgerligt der ikk var spørgsmål om dette til qa sidst..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind