Genmab — Februar 2017
-
Jf. Hfl's link kl. 9:20 om nye bestyrelsesmedlemmer. Der er ingen tvivl om at Genmab er en attraktiv virksomhed. Det ser i hvert fald ud til, at det er nemt at tiltrække både kompetente medarbejdere og bestyrelsesmedlemmer. Både Hoffmanns http://www.bloomberg.com/research/stocks/people/person.asp?personId=12169933&ticker=AMGN og Connellis http://www.bloomberg.com/research/stocks/people/person.asp?personId=11146173&privcapId=275442 cv'er ser stærke ud for Genmab. (Hoffmann bestod prøvetiden
-
Hej ProInvestor. Jeg overvejer at sælge mine Genmab aktier nu, i håb om, de falder endnu mere, og opkøbe til lavere pris.
-
Jeg købte aktien i kurs 1280. Burde jeg holde eller sælge?
-
Planen var. at holde aktien til start 2018, men det ville også være fint med et hurtigt afkast, for så at købe igen. Er meget ny og Genmab er min første aktie

-
Indtil i morges havde Genmab et fald den seneste uge på 1,79%. I år er vi oppe med 15%. Alle os der er langsigtede er meget tilfredse. Nogen af os fisker så på tilbagefald.
-
Er der nogen, der kan overskue forskellen på de foreslåede og de gamle Warrantprogrammer. Jeg synes der er nogle forslag der, som jeg ikke kan overskue. Der vil, så vidt jeg kan se, ikke fremtidig udstedes Warrants til bestyrelsen - kun restrict aktier.
-
Unginvestor...Det er svært at time entry og exit. Kan man den kunst vil man blive meget rig på kort tid ved trading. Kender ikke ret mange efter 30 år med aktiehandel som lykkedes ad den vej.
-
Tak for hurtigt svar. Jeg synes jeg læser meget forskellige holdninger til forventet kurs de næste par dage. Så jeg har lige et spørgsmål: Helge tror du, at kursen går under de 1280?

-
Jeg ved godt, du ikke er spåkone, men du er en af dem, der kan holde nerverne lidt i ro hos mig

-
Den slags spår jeg aldrig om.
-
Helt i orden
-
Jeg tænker mest på om der noget som er forandret i casen. Det er der ikke. Derved er det nemt at have de lange briller på.
-
Bikube sådan læste jeg det også. Men er meget imponeret over at indholdet i meldingen stort set kun omhandler bestyrelsen og deres våde warrantprogram, man bliver helt skeløjet af at læse de små bogstaver og jeg haer ikke lige et par af Helge's briller.
-
Unginvestor, du skal ikke være nervøs over et fald i aktien, den er bundsolid og vil lave nye toppe hver måned når salgstallene kommer, der indimellem kan der være nogle dip, især op til salgstal/selve dagen) og frem mod de næste salgstal. Mit råd er at holde aktien og lære, selvom det kan være lidt frustrerende, men du vil begrænse din fejlrate ved bare at holde og afvente de vigtige fremtidige meldinger og være tilfreds med "små" gevinster, tålmodighed er en dyd især som ny.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind