Genmab — Februar 2017
-
Nu er fremtidige estimater en yderst væsentlig faktor når et selskab vurderes. Ellers havde Genmab jo heller ikke været DKK 85 milliarder værd. Nok nærmere 10 milliader!
-
God morgen.

-
Den er i hvert fald mere rolig end fredag.
-
Tror dog, at mange gerne vil se A/B på køb i stedet for på salgssiden.
-
-
Hvor er det godt vi lever i en fri verden med ytringsfrihed og ultimative frihedsgrader til at bestemme om det er en med et hul eller en med en stang der skal sidde i bestyrelsen, shit glemte lige vi ledes af djø'ere og gobalister anført af de radigale der har kuppet sig til magten i stort set alle offentlige grupperinger i den nye moderne verden, hvor demokratiets spilleregler er ved at være et levn fra fortiden, så selvfølgelig kan en virksomhed ikke selv bestemme sit "udseende".
-
Den skal længere ned meget længere, den vil sive til kort før næste salgstal og dette vil gentage sig måned efter måned og selv ikke godkendelse i EU vil ændre dette. Det er hurtigt op over kort periode og langsomt fald over længere periode. Mit gæt er gapluk i 1250 i morgen ved luk, og måske skal den endda ned i 1170 cirka grundet warrant som efter mit estimat kommer i aften eller i morgen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind

Håber jeg ihvertfald ikke...