Genmab — Februar 2017
-
Jeg har lige tjekket mine aktielister. De ser generelt meget røde ud i dag.
-
Sad lige og så Millionærklubben, hvor de debaterer Genmab... - Og jeg må egentlig give Persson ret. - At det er uhørt at JvdW igen og igen, skal blande sig i kursudviklingen på Genmab... Det er nemlig uhørt at CEO gør den slags, og jeg kan sagtens forstå at Persson lader sig irritere af det...
-
Fordi han er CEO for en explore-virksomhed og de skal altid hente flere penge til forskning gennem emi'er og sådan en fætter vil altid blive spurgt til kursudviklingen og da han er sådan en god mand så svarer han altid på sådanne spørgsmål selvom han måske ikke burde, især nu da de ikke har brug for flere penge. Men i stedet for at være irriteret skal vi være glade for at han forklarer og skærer casen ud i pap, for det virker til der er mange tungnemme i millionærklubben øh sorry
-
Argh. - Det er sgu ekstraordinært at CEO'en taler så meget om en eventuel kursudvikling, som det er tilfældet med JvdW - også selv om han er spurgt!..:-)....Giver dig fuldstændig ret, med hensyn til Lau's kommentarer. - Men mon ikke der ligger lidt bitterhed gemt i hans Genmab kommentarer?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind