Det ser ud til at der er nogen der er ved at positionere sig til i morgen. Ellers er det da en rimelig stor stigning når man næsten kender regnskab / salgstal.
Jeg kommenterer forventningerne til Genmabs regnskab i morgen i Mio-klubben og på Børsen Play. Som vanligt får vores Q&A med Jan van de Winkel omtale. I den forbindelse kan jeg godt bruge flere spørgsmål til pipelinen.
Hvis vi overraskes i morgen bliver det først på dagen. Regnskab bliver vanlige superlativer og sikkert en konservativ guiding. Der skal jo være plads til opjusteringer.
Jeg er ny, og har brugt hele sidste uge på at læse op på casen (og investeret!). Hvor udgives salgstal for Darzalex i morgen? Og hvem udgiver dem? På forhånd tak!
COBS86 du kan roligt regne med du finder tallene her på chat få sekunder efter de er frigivet:-)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.