Genmab — Februar 2017
-
Medie: Genmab er verdens bedste aktie
Ifølge erhvervsmediet MarketWatch har Genmab-aktien været den stærkeste performer i verden på tværs af alle sektorer i løbet af de seneste fem år.
(medwatch.dk)
-
"Verdens bedste aktie".

-
Tak gutter...I har i den grad gjort danskerne opmærksomme på aktien gennem årene.
-
Helt enig JKY.
-
Mit vendepunkt med hensyn til risikoen skete pga denne artikel i 2014. http://www.proinvestor.com/boards/69141/Daratumumab-er-meget-effektiv-mod-knoglekraeft
-
Jeg har altid den sætning med i mine foredrag om Genmab. Husker det som det var i går at jeg læste den i køkkenet en tidlig fredag morgen efter at jeg havde hentet Dagens Medicin i postkassen.

-
ja super kommentar, og forståeligt at man troede endnu mere på casen efter den kommentar.
-
Jeg gig først for alvor ind efter godkendelsen i 4linie, lært af erfaringer fra tidligere var jeg en smule brændt, jeg mente dog den var for dyr så håbede på et dyk, det kom jeg jeg fik købt mig ind omkring 630-640 for et års tid siden. Det er jeg ikke utilfreds med

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind