Genmab — Februar 2017
-
Bikube: Så vidt jeg ved er der to kilder til receptdata. Ugentlige fra IMS og månedlige fra Symphony Health. Det er de sidste vi plejer at få oplyst her i chatten. Ritzau offentligør også ofte et lille skriv med tallene. Hvis du har adgang til IMS-tallene, og hvis de indeholder Darzalex-tal, må du meget gerne fortælle om det.
-
-
Sibelius, det er da et fantastisk forum Helge har fået opbygget om man så handler biotek/IT/Gas/Olie har fandme lært meget af diverse info og taget det jeg har følt jeg har kunne bruge afholdt mig fra diverse bank analytiker udtalelser, der er jo en over sag til så mange nye medlemmer kommer til som store som små

-
God morgen.

-
Tak MAXINE..Jeg sender videre til de fantastiske indholdskabende skribenter.

-
Regnskabet kender vi stort set. Det som er spændende for mig er guidingen som vi snakkede om i går.
-
Jeg tænker sommetider på at realisere en del af GEN mest fordi de fylder for meget i min pension. Problemet med at realisere er at jeg ikke kan finde noget andet jeg tror lige så meget på. Finder jeg noget jeg tror på kan give enten et stabilt lavere afkast eller et tilsvarende højt med samme risiko, så skal jeg have reduceret andelen af GEN.
-
En ting der generer mig ved GEN er at pipelinen er så lille. Vi har uanset snak om teknologier og andre stoffer herunder Arzerra en one-trick-pony. Det gør altså risikoen højere end mange andre selskaber. Så hvis jeg skulle have et ønske i forbindelse med GF så er det altså noget der kan vise at GEN ikke bare havde et lucky punch med Dara men kan gøre det igen, eller i hvert fald lave andre indtægter, vel at mærke i en størrelsesorden der overstiger bonusser til bestyrelse og medarbejdere.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind