Genmab — Februar 2017
-
God morgen.

-
På vej Polle og tak for støtten.

-
Tusinde tak nexø. Plus er på vej.

-
Hej, så har jeg også, med lidt hjælp fra Helge, fundet chat-knappen - tak
-
Som kommentar til AS: Jeg ved ikke, om det er positivt,neutralt eller negativt, men hvis der var store problemner ville man vel ikke bare skære 10 patienter fra. En positiv udlægning er vel, at de hurtigt har fundet rigtig dosis til del 2 af fase 1, så der skal bruges færre patienter. I øvrigt er studiet også ændret til nu at være *FDA regulated drug" hvad det altså ikke var før. Så mon ikke det også er svagt positivt.
-
Det var så lidt Mickey Mouse. Tak for støtten.

-
@gen. Tak for dine kommentarer
-
Genmab skal i kurs 2000: https://play.borsen.dk/social/58a4871745628ff8171fbba6
-
Teknisk analyse.
-
Fint link Helge. Tak for det. Ja, - det er nok snart tid at tage lidt profit og så komme ind når den bunder igen. Men der er lige et regnskab og nogle salgstal der skal overståes. Tror for øvrigt heller ikke den falder særlig meget tilbage, men jeg er klar..;-)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind