Genmab — Februar 2017
-
Er sikker på det skyldes at jeg er meget dårlig til at opsøge info på iPad - men nu er jeg nød til at spørge, har i længere tid igen ville være + medlem, men jeg kan ganske enkelt ikke finde ud af hvorledes tilmeldingerne foregår, har tidl været + medlem, undrer mig over det ikke blot automatisk bliver gentegnet.... Er utrolig glad for sitet, og dette er bestemt ikke ment som en klage, blot en forundring over sværhedsgraden for at tilmelde sig - selvom det sikkert skyldes fejl40

-
Kære Helge - Sendt en overførsel til dig fremme på mandag på Bank Konto, da der er lidt tid her fra Østen - God Weekend til alle selvom jeg ikke er Genmab aktionær mere vil jeg følge Proinvestor tæt med diverse indspark på forskellige aktier - Håber Jeres himmelflugt vil forsætte, ved jo aldrig om man en dag vender tilbage til denne aktie
Godmorgen til Jer i DK. -
stckchild. Da vi ikke længere havde råd til realtidsvisninger på sitet for nogle år siden slettede vi betalingsabonnementer der var en stor underskudsforretning. Jeg har dog beholdt "Plusprofil" , hvor man får en reklamefri chat.
-
I forbindelse med donationsordningen har jeg så også valgt at alle uanset beløb tildeles det blå plus. Skal dog venligst gøre opmærksom på at dette udløber efter 12 måneder og systemmæssigt ikke kan fornyes af sig selv. Skriv derfor til mig, hvis det er væk en dag.
-
Tusinde tak MAXINE.

-
God morgen for øvrigt.

-
godmorgen
-
Mobby..Dit blå plus er på vej. Det tager lidt tid. Vort maskinrum sidder jo helt nede i Moldavien.

-
Har du skrevet dit alias på Mogan?
-
Ser ud til at bankoverførsel åbenbart ikke er gået igennem.Prøver på ny via Mobil-pay, så vi kan gøre minus-dag til + dag. Ellers er to donationer også helt på sin plads i f.h.t et super site. Tak til alle med jeres mange kompetente indlæg. Virkelig berigende.
-
Den røg ind lige nu Mogan. Tusinde tak.

-
Plus på vej til dig.

-
Godmorgen...
-

-
Bulder..Sjældent at Medwatch er hurtigere end vi er her i chatten.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind