Genmab — Januar 2017
-
ja okay.
-
men ja lukkedage/helligdage i julen må os have svækket salget en smule.
-
Jeg har ikke boet i usa OHW, men har været der mange gange, i kraft af min provision, er ansat i et internationalt firma som sælger hospitalsudstyr og mit klare indtryk er selvom at sygehusvæsnets over there er meget anderledes end i eksempelvis dk. at der ikke startes nye behandlinger op mellem jul og nytår, al behandling er vedligeholdelse pga ferie, men jeg kan jo tage fejl.
-
Lige et kort indspar her fra messen i Paris. Patientoptag i 2. linje rulles muligvis langsomt ud i december, fordi patienterne først skal ud af førstelinje behandling med et negativt resultat.
-
Det er jo ikke sådan, at der står en stor mængde patienter klar fra afsluttet førstelinje lige efter godkendelsen. Patienterne vil komme
løbende i støt stigende antal i de kommende måneder.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind