Genmab — Januar 2017
-
Med mindre selvfølgelig, at det sker med en særdeles stor præmie til aktionærerne.
-
Vi er i et vadsted, hvor pipelinen ikke er indpriset. Får vi gode data i faste tumorer i fremtiden så skal et bud være i en hel anden kaliber.
-
cpi..Jeg vil vente med at gætte til den dag der foreligger nogle valide data i faste tumurer. Foreløbig er jeg tilfreds med udviklingen i kursen.
-
Jeg er på denne side blevet hånet fordi jeg har en målkurs på Genmab på 5000 i 2018-19 Det er ok. Jeg er ikke så beläst som mange andre herpå chatten. Min målkurs er baseret på at Darzalex har effekt på andre krätformer. Samt at Azerra har effekt på MS jeg tror Genmabs ledelse har samme forhåbning tror derfor ikke man acceptera eventuel bud på Genmab Under 4-5000
-
Du er ikke blevet hånet. Det er bare blevet pointret at noget sådant afhænger af valide dat i solide tumorer.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind