Genmab — Januar 2017
-
Jeg er ved at teste IG marked platform og havde stop loss for 50 genmab aktier som jeg satte 9.26 til 1290 og 10.15 solgte de mine aktier til 1254. Kan de virklig tillade sig det ? Jeg havde samtidig stop loss 1285 paa nogle genmabber paa min saxo platform og de blev solgt til 1282.
-
Så meget har Genmab scoret på guldhåbet
Biotekselskabet Genmab har i kræftmidlet Darzalex allerede en storsællert. Intet tyder på, at det ikke kun er begyndelsen.
(medwatch.dk)
-
De kan ikke få risikoafdækket certifikaterne.
-
Måske har de....som alle os...en forventning om at Genmab vil stige voldsomt i fremtiden...også uden opkøb
-
Senest fra i dag: Endvidere er det kommet frem, at det japanske medicinalselskab Takeda vil købe Ariad Pharmaceuticals for 24 dollar per aktie svarende til en samlet pris på 4,66 mia. dollar. Det er 75 pct. over fredagens slutkurs på 13,74 dollar for aktien i Ariad, der eksperimenterer med midler til behandling af lungekræft. Aktien i Ariad er i formarkedet steget 73 pct. til 23,80 dollar.
-
Og ja..det vil koste Nordea
-
nesrednug m.fl. I kan alle spørge den ansvarlige for Nordeas certifikater i vores online Q&A i næste uge. Mer om den onsdag.
-
Man kan frygte at andre udbydere af certifikater må tage samme beslutning..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind