Genmab — Januar 2017
-
god middag. sikke da en svingtur i genmab
men læg mærke til at AB er i fint plus nu 
-
Ritzau: Aktien i Genmab åbnede egentlig højere mandag, men gik efter en times handel i minus, inden at aktien klokken 10.15 faldt fra niveau 1291 kr. til 1223 kr. i løbet af bare omkring et halvt minut. Halvandet minut senere - klokken 10.17 - var aktien tilbage i 1291 kr., mens den ved middagstid ligger 0,2 pct. lavere i 1297 kr.
Selv om handlerne i løbet af formiddagen fik handlere i markedet til at gætte på, at det var fejlhandler, så siger chef for overvågningen hos fondsbørsen i ....
-
... København Jakob Kaule til Ritzau Finans, at handlerne i Genmab står ved magt.
Det skyldes blandt andet, at kursfaldet ikke er udløst af en enkelt begivenhed eller ordre. I stedet var der tale om flere ordrer, som sendte kursen ned - godt nok i løbet af få sekunder.
- Det er ikke noget, der rammer hverken vores tvangsannulleringsregime eller udløser vores kursvagter (som sørger for at sætte aktier i børspause ved usædvanlige handler, red). Men det er da noget, vi har bemærket, siger Jakob K
-
Genmab mod 5000 i 2018- 2019 Jeg er forsat at dette mål er realistiskt. Darzalex og Solide tumorer kommer at gi denne kurs vist er der riskfor nye bivirkninger men dette er ikke sandsynligt Vi ved at Dkarzalex har angrespunkter på celleoverfladen og dermed potential til at ramme solide tumorer. Jeg tror det er en god ide at köbe Genmab nu Indtjening på darzalex kommer gradvis at stige hver år alene grundat knoglekräft og prognosen for aktiekursen alene for dette gör at kursen vil stige til
-
Tak for dine indput cindycola. Et spørgsmål, hvordan kan du være så sikker på at Darzalex virker i solide tumorer. Forsøgene er jo ikke startet endnu. Du nævnte i går at der vil leake information til markedet om 2-3 måneder, fordi læger etc. ikke kan holde kæft. Men lægerne kan på nuværende tidspunkt da ikke vide om Darzalex har effekt i solide tumorer?
-
-
Jeg er ved at teste IG marked platform og havde stop loss for 50 genmab aktier som jeg satte 9.26 til 1290 og 10.15 solgte de mine aktier til 1254. Kan de virklig tillade sig det ? Jeg havde samtidig stop loss 1285 paa nogle genmabber paa min saxo platform og de blev solgt til 1282.
-
Så meget har Genmab scoret på guldhåbet
Biotekselskabet Genmab har i kræftmidlet Darzalex allerede en storsællert. Intet tyder på, at det ikke kun er begyndelsen.
(medwatch.dk)
-
De kan ikke få risikoafdækket certifikaterne.
-
Måske har de....som alle os...en forventning om at Genmab vil stige voldsomt i fremtiden...også uden opkøb
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind