Genmab — Januar 2017
-
-
Her, midt i glæden over milestones, solide tumorer og at de1.300 er rundet, vil jeg gerne gøre opmærksom på at Genmab har et endog stort stigningspotentiale. Bare lige så vi bevarer fokus

Alle der kender aktien, og analytikere, ved at der, med det vi kender i dag, er en særdeles sandsynlig udsigt til et EBIT bundlinie på min 10-11 milliarder i 2025 ca. Vi kalkulerer også, ud fra det kendte, med min 5 milliarder i bundlinie i 2020!
Ok - normalt er det rimeligt at værdisætte ud fra det nære, -
hvilket vil sige 3 års sigt. Ingen - ingen kan komme uden om, at en PE. På ca 25 er realistisk her - når vi taler biotek på vej mod medico og med de sikre udsigter Genmab har - igen - mht det kendte. Jeg taler således ikke fugle på taget.
OK fraregn så en god forrentning for de næste 3 år - så har man den kurs Genmab burde være i i dag 2017. Prøv at regn på det, men det er IKKE kurs 1300. Behøver vist ikke sige at det er en hel del højere. -
der skulle stå halozyme - http://www.halozyme.com/homepage/default.aspx
-
Tro ikke at vi skal avvakta i flera år innan vi ved om Darzalex har effekt på solide tumorer Om det har effekt er der ingen der kan holde käft både patienter og läger vil tale om detta.Jeg tror allerede under våren att vi begynder at höre om det har posetiv effekt Tror også, om det har effekt at off label salget kommer at stige og der vil komme et stort pres på FDA at fremskynde fas 3 Så jeg bliver ikke overrasket om aktien stiger 25 -30 % i foråret alene pga af dette
-
God morgen.

-
http://www.boerse-frankfurt.de/optionsscheine/Auf-Genmab-AS/VS92A2 Open end - løber uendeligt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind