Genmab — Januar 2017
-
JohnW. Ting blandes gerne sammen når de skal sammenlignes. Det er temmeligt svært at sammenligne uden at gøre det.
-
@Plimsoller, jo men jeg mener blot det måske er en tilfældig (og dermed dårlig) analogi.
-
Det må du mene som du vil, men jeg har ikke påstået at der er tale om analogi, så den må stå for din egen regning.
-
Ja det går nok. Det væsentligste er jo som Helge altid skriver "casen er intakt"

-
Jeg uddyber kl. 18,20 på TV2 News i aften.
-
blev der sagt noget spændende i nat ?
-
og hvad sker der kl 18 ?
-
Alle har deres egne meninger om Clinton , Tillerson og Trump eller for den sags skyld alle politikere. Men markederne reagerer på ord både positive og negative. Havde Trump sagt noget godt om medico havde vi set en stigning på 2- 3 % i stedet for et fald. Men alt retter sig jo hver gang, selv om noget tager mere tid end andet. Ro på , og lån fra ungernes sparegris til at købe flere Genmab til deres opsparing.

-
Enig bibob.

-
Alt det nervøsitet og så ender den på 1250,- det kunne jo ske på hvilken som helst dag hvor markedet er rødt......Drop nu det politik og hvad der ellers kommer af udmeldinger!!!! Genmab har produktet og casen er fuld intakt, der skal sku mere til at ryste på min hånd over et 36 sekunders snak om medicinal....2017/2018 bliver fantastiske

-
Hopla NBI.... Vi får vores 50 kr Per aktie tilbage i morgen eller mandag

-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind