Genmab — December 2016
-
Jeg snakker om kursreaktionen på Play om lidt.
-
Tror man bl.a. skal tænke på at der skal en omallokering til eller nye investorer til før der virkelig sker noget. Lige nu ligger mange positioner fast og nogle, typisk anonymt, leger med kursen. Måske præsentationen i USA i nat kan få effekt – lidt forsinket. GS og andre må da have lyttet lidt og tygger nok på den. Præsentationen skete trods alt tæt på deres hule og kan sætte gang i disponeringerne.
-
Vi (langt de fleste her) kan hurtigt blive enige om at data, nuværende viden og herunder ASH burde være tilstrækkeligt til at rykke kursen op og op. Det sker så ikke her til morgen og hvem ved – måske er markedet afventende lidt endnu som OHW skriver. Bevægelsen op kan dog lige så godt starte nu, i morgen – eller? Lige så vel som den kan sive en tid. Ved det ikke og for mig heller ikke vigtigt lige nu – det kommer. Siver den så skidt med det.
-
Så er Helge på: http://play.borsen.dk/klip/5845aed31f5e419167e155a5
-
Min kommentar på Børsen Play lige nu: https://play.borsen.dk/social/5845aed31f5e419167e155a5
-
Enhver idiot (står for min regning) i en investeringsafd. kan regne sig til at der kommer en stigning i Genmab …. på et tidspunkt. Timing er bare alt her og bare vi dog kendte den rette på forhånd. Vi har set det før – at kursen tager et ryk og skifter niveau og det nærmer sig igen efter min mening. Vi skal over flere bjerge også dem der hedder 16.. 18.. eller 2... o.s.v.
-
bibob...Det er vilkårene på det TV-format.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind