Genmab — December 2016
-
God morgen. Vi må have Helge på Børsen play med et lille Genmab juleindslag

-
Nå hvor mange procent skal vi så ned i dag
Efterhånden standard -
Aktien skal vel 1 til 2% ned de næste dage
Stemningen er ikke god omkring aktien, selvom der hele tiden kommer opløftende nyheder. Nogle sælger bare af på dem. Ved ikke, hvad der skal vende steningen udover et stort tilbud på virksomheden. -
Vi har et paradoks. DK har mange biotekfirmaer. Som der skrives idag noteres de blot i udlandet - ærgerligt. Selv om vi roser et par analytikere, så er DK faktisk ekstremt dårligt stillet når det kommer til det rette investormiljø indenfor biotek. Området har generelt fået et helt forkert skær, hvor de fleste tror området er fyldt op med fiaskoer og hvor interessen derfor er urimeligt ringe. Biotek er langt langt bedre end sit danske ry. Ok nu bestemmes Genmabs kurs ikke specielt i DK - men vi s
-
Når jeg kigger på mine porteføljer de sifdste mange år, har jeg slået markedet - hvis man så tror på det. MEN biotek (og ikke kun Genmab) har outperformet hos mig - helt klart, sammen med nogle teknologiaktier. Så for mig er det ubegribeligt hvis man ikkevægter biotek højt.
-
Er der nogle der vil hjælpe mig med at oplyse de vigtige datoer i Januar?

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind