Genmab — December 2016
-
Nogen der har en ide om, hvem der sælger ud af Genmap nu?
-
Ja verden er a lave
-
Ja Bulder, det siger Novod også "The overall response rate for Dara subcutaneous 1,800 mg was 38% and also included deep responses (versus the 31% ORR in the monotherapy IV indication for Dara). The trials are distinctly different and we cannot compare across trials and settings, but as noted above, the data is intriguing."
-
anncba: Det står helt for din egen regning. At du, og muligvis andre, handler på hvad som bliver skrevet og sagt herinde er der ingen her som skal stå til regnskab for. Det håber jeg at du er 100% klar over. Når det er sagt, så er det næppe os
småaktionærer som påvirker kursens daglige ridt. -
Folk bør vide bedre og lave deres egen analyse. Dette forum er som alle andre - vejledende. Hvis ikke du gør dit hjemmearbejde ordenligt, står du selv til ansvar - ingen andre. Dette forum kan du se som en hjælp til at få lidt bedre viden omkring enkelte aktier - herunder Genmab. Dette forum er i øvrigt ikke kurspåvirkende på nogen måde - du er derimod påvirket af kursen og tilsyneladende dette forum. Is i blodet min ven - sådan er det med aktier.
-
Med tanke på, at Genmab nu har en kursværdi på 72 mia, så er det noget af en påstand, at kursen ikke afspejler casen. Det man med nogen ret kan sige er, at kursen ikke afspejler alle de fremtidige muligheder som vi alle tror og håber på, vil ske. Læg mærke til "tro og håb".
-
Når det ofte går i opfyldelse når "nogen" her er lidt negative på markeds vegne på den korte bane, så er det fordi nogle af os har været med så længe, at vores børsknæ gætter markeds udviklinge med en succes rate lige over det tilfældige udfald, altså lidt mere en i 50% af tilfældene

-
anncha...De gange der har været et større salgspres i aktien har der været gode forklaringer på det. I år har vi set store aktionærer sælge ud. I foråret var det et investeringselskab under J&J og i efteråret er det Fidelty. Herudover har der været salg fra Nordea i forbindelse med warrantstildelinger. Lige for øjeblikket sker der salg fra udlandet. De pågældende læser sikkert ikke med i denne chat.

-
Generelt har vi også set udlandet sælge ud af danske aktier og medicinal- og biotekaktier.
-
Det er ikke noget jeg tænker så meget over, udover at jeg generelt
betragter tilbagefald i gode vækstselskaber som en købsmulighed. -
Det har jeg f.eks. benyttet mig af mange gange i Genmab og Bakkafrost.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind