Genmab — December 2016
-
spændende dage omkring ASH. Genmab sørger virkelig at gøre sig lækker for allerede eksisterende eller kommende investorer.
-
God morgen.

-
Tak.. ilm

-
Mit foredrag i Odense om "At have is i maven ved aktieinvestering" . Novo og Genmab m.fl. fra 17.14. http://www.shareholders.dk/kampagne/investordagen_2016_Odense_webtv/HelgeLarsen
-
Genmab specielt efter jeg har tabt brillerne.

-
Tak for foredraget Helge. Så er man lidt stærkere i troen igen

-
http://borsen.dk/nyheder/virksomheder/artikel/1/336034/genmabs_kraeftmiddel_i_hovedrolle_paa_kraeftkonference.html Sikkert en gentagelse af Plesners syn på dara og ASH
-
Det, vi kan se er, at vi efter at have fjernet bremsen i første omgang får et direkte drab af kræftceller af antistoffet. Herefter får vi en omstilling af immunsystemet, således at sygdommen i løbet af få måneder kommer under kontrol og går i ro,” siger han til Dagens Medicin - citat fra Børsen, som så citerer "Dagens Medicin"
-
JNJ statement ved approval: "We are proud of the rapid development and approval of DARZALEX for use earlier in the treatment pathway, but our work does not stop here,” said Peter F. Lebowitz, M.D., Ph.D., Global Oncology Head, Janssen Research & Development, LLC. “We are only starting to uncover the full potential of this compound, and we remain committed to the continued study of daratumumab to more fully understand its utility for patients with multiple myeloma
and other cancer types.” -

-
Kiggede lige hurtigt CMD prøsentationen igennem - og der var lige en slide som jeg ikke havde lagt mærke til. Ved ikke om det har været nævnt herinde tidligere, men man har i 2016 indledt forskningssamarbejde med CiMass, VLiNK Therapeutics og Imm Therapeutics - ikke så vigtigt lige nu, men da spændende hvis det munder ud i mere senere.
-
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind