Genmab — December 2016
-
ja vi er nok mange som havde håbet på lidt mere, men det skal nok komme og den er jo steget flot i år. 1500 om et år vil også være glimrende, men jeg mener godt den kan komme væsentligt højere. NHL skulle jo være større end knoglekræften så gode data her må betyde det bliver lagt på kursen. Så er der jo de solide kræfttyper, hvornår vi kan forvente data her har jeg dog ingen idé om
-
-
Og hvad sker der så i lukkeaktionen... mange dage skifter tusindvis af aktier hænder der ... det virker ikke rigtigt
-
Stop lige en halv - Jan har ikke lovet en blockbuster nyhed. OG- Der er jo faktisk kommet rigtig gode opdateringer, bl.a. på ash. Så kom der dryppende lidt derefter og vi kender flere forhold der kommer løbende. Casen cementeres og konsolideres for øjeblikket og det er godt - det er snarere sektorrotation o. lign der driller lige nu. At kursen fluktuerer i samme område lige nu kan man ikke kæmpe imod. Ro på
-
@Sukkeralf. Sidebemærkning. Hvis man så samtidig tvinger healthcare selskaber til at sænke priserne, så dræber man det meste
R&D fremover. -
Ja det er en uholdbar trend på sigt - og vi ser jo også den ene store efter den anden skære ned på R&D. Vi må trøste os med at situationen er lidt bedre for biotek (endnu), men det siger jo også lidt om, hvorfor Genmabs krav om optionsaftaler på tech er svær st sluge - også selv om biotekselskaberne er nete innovative
-
General publication from The Princess Margaret Cancer Foundation on Immunotherapy, just for info/knowledge, since some of you seem bored
http://onlinereport.thepmcf.ca/Immunotherapy/index.html?_ga=1.137366583.626692871.1481728215# -
Ifølge mine (begrænsede) tekniske evner ser det ud som om Genmab nu ligger i bunden af den stigende trendkurve, hvilket kan medføre købssignal på den indenfor et par dage. Hvis den falder under 1140, tolker jeg det som at den kan gå i nedtrend og give salgssignal. Indspark er velkomne.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind