Genmab — December 2016
-
Sker gennem AB...
-
@JohnW - lymfekræft
-
Vi satser på nogle flotte salgstal D. 22. Mon ikke Jansen kommer til accelerer salget massivt de kommende måneder og år med den seneste godkendelse i 2. linie.
-
jo
-
Hvor sent kan man handle for at få handlen registreret for i år ,, jeg tænker at sælge lidt aktier for at udnytte 22% skatten ....????
-
Jeg tror ikke på reduktioner på op til 50 % i selskabernes værdi, som følge af den politiske udvikling i USA. Trump ønsker blandt andet innovation og at de næste lægemidler udvikles i USA. Det opnås ikke gennem øget politisk regulering. Derudover skal de bedste lægemider naturligvis også være tilgængelige for de amerikanske borgere via deres sundsforsikringer. Den amerikanske medicinal industri havde en værdi på 416 mia USD in 2015. Det vil få markante samfundsmæssige konsekvenser, hvis der
-
ændres
væsentligt fra politisk side. -
oki -27% hvad er max. beløbet (par) ca. 102000 mener jeg
-
Takker
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind