Genmab — November 2016
-
Sunstone får i pose og sæk med svensk succes
En svensk, milliardstor biotekbørsnotering, der er i samme liga som den seneste danske biotekbørsnotering, betyder, at Sunstone Capital både kan trække et markant tocifret millionbeløb ud til sine investorer og samtidig hæve det svenske selskab til at være blandt dets største investeringer.
(medwatch.dk)
-
-
Sukkeralf - Jeg har set på den, men synes den ser mega dyr ud.
-
De Anonyme har åbenbart brug for at få den længere ned..osse i dag

-
Njaa, jeg har vurderet de ikke sælger på samme måde som de 2 forgående dage. Så er hoppet ind med mine korte midler i 1220kr, efter at have tjent en smule på Zealand siden i går eftermiddags :). Tror den stopper efter fald på 100kr siden tirsdag morgen, og ser frem mod 5-12 ASH..
-
Yep tror den del af AB som sælger kraftigt ud er gået på forlænget weekend, hvis de ikke er færdige vender de tilbage mandag, indtil da tror jeg vi ser en bytte a la frimærke-kom-sammen-bytte-dag, så mon ikke den vil kravle op i 1230'erne på et tidspunkt.......folk elsker at bytte
-
Mcjean - skal den ikke manipuleres længere ned, så JNJ kan komme med et skambud?

-
Netop Mcjean - jeg tror også de ser efter andre bolsjebutikker, hvor de har større huller i pipelinen.
-
Hvornår mon Nordea lukker op for salg af Bullx3
igen?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind