Genmab — November 2016
-
Best Gen
mab headline so far today lol "Genmab, J&J score another quickie ..." http://www.fiercebiotech.com/biotech/genmab-j-j-score-another-quickie-darazalex-approval -

-
@Skyggen nej de handles i danske kroner på Nordnet
-
Jeg har lavet store afkast på Gen certifikater. Kunsten er at gå ind og ud så tæt på det rigtige tidspunkt som muligt. Og da Genmab er og har været en meget volatil aktie er der store muligheder for afkast.
-
Hvorfor prøve at ramme udsvingene? Det må være svært med det spread der er i certifkaterne.
-
Er det ikke nemmere bare at holde så længen aktien er i klar uptrend - eller i
nedtrend, hvis man har købt bearcertifikant -
Netop.
-
Ligesom Legolas har jeg også en stor lang position. Men trader på kort sigt med Bullx3 og Bullsx4. Køber dem i Commerzbank via Nordnet. Jeg må indrømme, at det fungerer upåklageligt - og så er der i år ingen kurtage. Og så iøvrigt, så må HSBC da i dag sidde med røde ører
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind